Najczęściej zadawane pytania

Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na kluczowe zagadnienia, o które pytają nas Państwo na codzień. Mamy nadzieję, że zestawienie najczęściej zadawanych pytań będzie przydatne oraz pomoże zrozumieć zasady funkcjonowania naszej placówki.

W związku z ciągłym rozwojem dziedziny, jaką jest medycyna oraz wprowadzaniem coraz to nowszych rozwiązań w zakresie diagnostyki i leczenia, niestety nie jesteśmy w stanie świadczyć usług (w ramach oferowanej przez NFZ refundacji) na poziomie, jaki oferuje nasza placówka. Takie działania spowodowałyby spadek jakości świadczonych przez nas usług, co dla nas jest sytuacją niedopuszczalną.

Przyjdź do nas kilka minut przed planowaną godziną wizyty- będziesz mógł spokojnie wypełnić dokumenty i na czas wejść do gabinetu. Należy pamiętać o zabraniu dokumentu tożsamości – zostaniesz poproszony o wypełnienie oświadczenia, które jest podstawą do założenia Twojej indywidualnej Karty Pacjenta

Jeśli posiadasz jakąkolwiek dokumentację medyczną z dotychczasowego leczenia, zdjęcia RVG, badania obrazowe na płytkach CD, wyniki badań laboratoryjnych- weź je ze sobą. Usprawnisz w ten sposób pracę lekarza w zakresie diagnostyki, który będzie mógł odtworzyć dotychczasową historię Twojego leczenia.

Bardzo cenimy sobie punktualność, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każdy pacjent wszedł do gabinetu na czas. Szanując czas swój i naszych Pacjentów, dzień przed planowaną wizytą, możesz spodziewać się od nas telefonicznego/sms-owego potwierdzenia terminu. Proszę, daj nam znać, czy się do nas wybierasz- jeśli nie, odwołaj wizytę. Dzięki temu będziemy mogli pomóc Pacjentom, którzy czekają na wizytę od dawna.

Mimo najszczerszych chęci z naszej strony, spóźnienie, które czasami pojawia się w trakcie pracy lekarza, nie zawsze jest naszą winą – naszym priorytetem jest świadczenie najwyższej jakości usług. Za wszystkie te sytuacje, które w zawodzie lekarza są nie do przewidzenia, z góry przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Każdy pacjent ma prawo otrzymać fakturę VAT. Jeśli nabywcą jest inny podmiot gospodarczy należy zgłosić chęć otrzymania faktury VAT przed dokonaniem płatności. W przypadku nabywcy prywatnego, można zgłosić potrzebę otrzymania faktury VAT w terminie do 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę medyczną. Wówczas na podstawie posiadanego przez pacjenta paragonu, zostanie wystawiona faktura VAT. 

Honorujemy płatności zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe kartami płatniczymi/kredytowymi. 

BEZPŁATNY: przed samym wejściem, wzdłuż ul. Wolności
PŁATNY (8:00-16:00): zlokalizowany pod drugiej stronie budynku, tj. na Placu Dworcowym

Dbamy o najwyższy poziom usług oferowanych naszym Pacjentom. Chcemy być jeszcze lepsi. Jesteśmy otwarci na spostrzeżenia i uwagi Pacjentów dotyczące naszej pracy i możliwości jej udoskonalania.

Uwagi i propozycje prosimy kierować na adres: biuro@cm311.pl