Najczęściej zadawane pytania

Zachęcamy do zapoznania się z odpowiedziami na kluczowe zagadnienia, o które pytają nas Państwo na codzień. Mamy nadzieję, że zestawienie najczęściej zadawanych pytań będzie przydatne oraz pomoże zrozumieć zasady funkcjonowania naszej placówki.

W związku z ciągłym rozwojem dziedziny, jaką jest medycyna oraz wprowadzaniem coraz to nowszych rozwiązań w zakresie diagnostyki i leczenia, niestety nie jesteśmy w stanie świadczyć usług (w ramach oferowanej przez NFZ refundacji) na poziomie, jaki oferuje nasza placówka. Takie działania spowodowałyby spadek jakości świadczonych przez nas usług, co dla nas jest sytuacją niedopuszczalną.

Przyjdź do nas kilka minut przed planowaną godziną wizyty- będziesz mógł spokojnie wypełnić dokumenty i na czas wejść do gabinetu. Należy pamiętać o zabraniu dokumentu tożsamości – zostaniesz poproszony o wypełnienie oświadczenia, które jest podstawą do założenia Twojej indywidualnej Karty Pacjenta

Jeśli posiadasz jakąkolwiek dokumentację medyczną z dotychczasowego leczenia, zdjęcia RTG, badania obrazowe na płytkach CD, wyniki badań laboratoryjnych- weź je ze sobą. Usprawnisz w ten sposób pracę lekarza w zakresie diagnostyki, który będzie mógł odtworzyć dotychczasową historię Twojego leczenia.

Bardzo cenimy sobie punktualność, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby każdy pacjent wszedł do gabinetu na czas. Szanując czas swój i naszych Pacjentów, dzień przed planowaną wizytą, możesz spodziewać się od nas telefonicznego/sms-owego potwierdzenia terminu. Proszę, daj nam znać, czy się do nas wybierasz- jeśli nie, odwołaj wizytę. Dzięki temu będziemy mogli pomóc Pacjentom, którzy czekają na wizytę od dawna.

Mimo najszczerszych chęci z naszej strony, spóźnienie, które czasami pojawia się w trakcie pracy lekarza, wynika najczęściej z konieczności poświęcenia większej ilości czasu danemu pacjentowi – naszym priorytetem jest świadczenie najwyższej jakości usług. 

Każdy pacjent ma prawo otrzymać fakturę VAT. Jeśli nabywcą jest inny podmiot gospodarczy należy zgłosić chęć otrzymania faktury VAT przed dokonaniem płatności. W przypadku nabywcy prywatnego, można zgłosić potrzebę otrzymania faktury VAT w terminie do 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę medyczną. Wówczas na podstawie posiadanego przez pacjenta paragonu, zostanie wystawiona faktura VAT. 

Honorujemy płatności zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe kartami płatniczymi/kredytowymi. 

BEZPŁATNY: przed samym wejściem, wzdłuż ul. Wolności
PŁATNY (8:00-16:00): zlokalizowany pod drugiej stronie budynku, tj. na Placu Dworcowym

  • Świadczenia medyczne są udzielane w obecności przedstawiciela ustawowego (rodzic, opiekun prawny lub opiekun faktyczny dziecka). 
  • Jeżeli dziecko jest pod opieką opiekuna faktycznego, jest on zobowiązany do okazania pisemnego upoważnienia od przedstawiciela ustawowego. Wzór takiego upoważnienia jest dostępny w zakładce „ dokumenty do pobrania”.
  • pacjent w wieku do 16 lat (do dnia poprzedzającego dzień 16 urodzin) nie może zgłosić się na świadczenie medyczne samodzielnie
  • pacjent w wieku 16-18 lat (od dnia 16 urodzin do dnia poprzedzającego dzień 18 urodzin) może zgłosić się na świadczenie medyczne samodzielnie, jeśli jego przedstawiciel ustawowy złożył wcześniej w obecności pracownika CM311 oświadczenie – zgodę na korzystanie z określonego zakresu świadczeń medycznych u wskazanego pracownika medycznego, po uzgodnieniu z osobą wykonującą dane świadczenie.

     

Dokumentacja medyczna może zostać udostępniona Pacjentowi na Jego prośbę zgłoszoną osobiście, telefonicznie lub mailowo. Pacjenci, którzy zamówią dokumentację medyczną, zostaną poinformowani telefonicznie o terminie jej odbioru. Pacjent zgłasza się po odbiór dokumentacji do recepcji CM311  wraz z dokumentem tożsamości i wypełnionym wnioskiem, który można znaleźć w linku – Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej

  • Zaświadczenia o charakterze nielekarskim przygotowywane i wydawane są bezpłatnie w Punkcie Rejestracji CM311.
  • Zaświadczenia o charakterze lekarskim, jeśli to możliwe, wydaje lekarz w trakcie umówionej porady specjalistycznej.
  • Konieczność pozyskania zaświadczenia poza konsultacją lekarską jest usługą odpłatną.
  • Wnioski przyjmowane są bezpośrednio w Punkcie Rejestracji osobiście lub drogą mailową na adres: kontakt@cm311.pl.
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia dostępny jest w Plikach do pobrania.
  • Zaświadczenia nielekarskie wydawane są najpóźniej po upływie dwóch dni roboczych od daty złożenia wniosku w Punkcie Rejestracji.
  • Zaświadczenia lekarskie przekazywane są do uzupełnienia w dniu, kiedy dany lekarz konsultuje pacjentów w CM311 w trybie stacjonarnym.
  • Koszt wydania zaświadczenia wynosi 50zł, opłata pobierana jest z góry przy przyjęciu wniosku lub przelewem/BLIKIEM.
  • Zaświadczenie zostanie wydane Pacjentowi, jego przedstawicielowi ustawowemu lub osobie, która została przez Pacjenta upoważniona we wniosku złożonym w Centrum Medycznym 311 lub posiada upoważnienie notarialne, na podstawie okazania dokumentu tożsamości.

Dbamy o najwyższy poziom usług oferowanych naszym Pacjentom. Chcemy być jeszcze lepsi. Jesteśmy otwarci na spostrzeżenia i uwagi Pacjentów dotyczące naszej pracy i możliwości jej udoskonalania.

Uwagi i propozycje prosimy kierować na adres: biuro@cm311.pl